dinsdag, december 19, 2006

Wandelen


Vandaag was het een zeer kalme dag op sportief vlak. Een flinke wandeling van ongeveer een uur met de honden is zowat het enige noemenswaardige dat als inspanning kan doorgaan. 'k Moet nog altijd mijn draai, goesting, motivatie, drive ... terugvinden om terug op een deftige manier (regelmatig) te gaan trainen. Ik denk dat Afrika nog een beetje in het lijf zit. Morgen ga ik zeker lopen. Hoeveel en hoelang zal afhangen van het gevoel op dat moment.

Ik zal er hoogstwaarschijnlijk weer een paar over het hoofd hebben gezien maar één van de mooiste liedjes dit jaar was van Katie Melua - Nine Million Bicycles. U moet het natuurlijk niet eens zijn met mij maar was er dan een mooier liedje, gezongen door een mooiere dame?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad. Ik vind dit ook een schitterend liedje. En o zo romantisch! Blij van het hier nog eens te kunnen beluisteren en bekijken.

Anoniem zei

Afrika misschien, maar de winter zit ZEKER in je lijf .... ik weet zeker dat je niet de enige bent om je 'drive' niet te vinden ...