maandag, december 11, 2006

Terug

Terug in België! Donderdagmorgen rond 0800 hr aangekomen waar vrouwke Linda en dochter Kathy (vol ongeduld?) stonden te wachten. Vertrokken te Kinshasa waar het nog zo'n 30° was, aangekomen te Brussel waar het rond de 7° was. Een eerste aanpassing. Daarna richting West-Vlaanderen om thuis, samen met de ouders, nog eens lekker te eten. Konijn met pruimen, iedereen had genoten van deze lekkere maaltijd (behalve het konijn denk ik). Bijpraten en dan 's avonds laat ... eindelijk nog eens goed kunnen slapen in een groot bed.
Tijdens mijn verblijf in Congo had ik voor mijn vrouw en mezelf een hotelleke geboekt te Vlissingen. Daar kon ik in alle rust en in afzondering zoals het een echte atleet past, terug afkicken van het Afrika avontuur. Niet alleen afkicken, ook afvallen zal op het programma staan. Ik ben namelijk 7 kilo bijgekomen (89k).
Vandaag was het mijn eerste "werkdag". Onder de middag 35' gaan lopen en daarmee is de start gegeven voor mijn nieuwe uitdaging, de marathon. Nog ver van een goeie conditie maar we werken eraan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

There ' s no place like home !
Welkom thuis.
ps : Loop je zondag de Kerstcorrida van Deerlijk, zoals op je programma staat aangegeven ?

Stefaan zei

Dag Frank, waar ik geen rekening mee had gehouden was dat IVAC op dezelfde dag ook een wedstrijd helpt organiseren(Izegem, Melkmarkt, rond 1600uur). Daar zal ik aanwezig zijn en indien nodig meehelpen. Nu aan een wedstrijd deelnemen zou me meer kwaad dan goed doen. Tot in den draai.

Anoniem zei

Welcome back etienne, het is fijn om weer thuis te zijn he!! Geniet ervan..enne 7 kg is wel veel, ga eens met mij mee. Ben ongewild toch 3 kilo kwijt.