donderdag, december 21, 2006

Le nouveau "polar rs200sd" ...

... is aangekomen. Na minder dan een week (14 dec bestelling geplaatst) ben ik reeds in het bezit van mijn nieuwe hartslagmeter. Mijn eerste ervaring met een aankoop via ebay kan ik dus als geslaagd bestempelen. Er is één klein nadeel. Zij (is een hartslagmeter vrouwelijk?) is afkomstig van Italië en er zit geen Nederlandstalige handleiding in. Vandaag dus gaan lopen in het gezelschap van deze Italiaanse. De eerste ronde van exact 3,6km, volgens polar, heb ik in 18' gelopen. Daarna heb ik het (nog) rustiger aangepakt en 22' aan een lager tempo gelopen om zo aan mijn 40' te komen. Het zal nog een tijdje duren vooraleer ik alles op een deftige manier kan instellen maar morgen ga ik op zoek naar een Nederlandstalige handleiding zodat alles toch wat vlotter loopt, het correct instellen van de polar en ikzelf!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vooral toen ze sprak en zei "Comon baby, pick me up, I wanne put myself totaly in your hands" kon ééne Etienne geen afstand van z'n Italiaanse meer nemen (gelieve het accent er zelf bij te denken ;-) )

Stefaan zei

't Was meer: "U loopt als een baby".