zaterdag, december 16, 2006

Moddercross


Gisteren (15dec06) een lichte duurloop van ongeveer 50' afgewerkt langs het kanaal. Zico en Chippie waren ook van de partij. 2 honden, 2 verschillende loopstijlen. Zico de border collie is een propere loper. Zoekt altijd de beste stroken, ontwijkt de plassen en de modder. Een goede canicrosser! Voor Chippie kan het niet smeriger. Hoe meer modder onder haar poten, hoe liever. Drinken doet ze het liefst door middenin de plas te gaan staan. Ze ziet er dan ook "goddelijk" uit wanneer ze terug in de auto springt. Linda kijkt dan ook "goddelijk" als ik met de 2 hondjes thuiskom. Tijdens mijn 50' training moet ik wel een vijftal minuten aftrekken wegens het inlassen van een korte fotosessie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige foto's ! Spijtig dat ik er geen plaats voor heb, anders had ik zeker ook een hond. Trouwens, dat komt nog wel. Vroeger had ik enkele Ierse setters, mijn vader heeft nu een Jack Russel. Maar.. een border Collie spreekt mij ook heel erg aan. Trouwe, levenslustige en slimme beestjes, niet ?

Anoniem zei

Ik herken dat modderpaadje (zal daar volgende week eens mijn nieuwe mountainbike testen...) en ik herken mezelf een beetje in Chippie...