donderdag, december 21, 2006

Leuven

Vandaag geen sport (familiale verplichtingen), wel een uitstap naar Leuven. Gezellige stad (vroeger, 20 jaar geleden, was het nog gezelliger), lekkere pasta en frisse Rodenbach.

Gisteren 2 boeken gekocht, "1830 De scheiding van Nederland, België en Luxenburg - Rolf Falter", was in reclame en "Dag van geweld - Andy McNab" geen geweldige literatuur maar wel ontspannend spannend.

In één van mijn vorige logs heb ik één van mijn favoriete plaatjes van 2006 geplaatst, mijn favoriete boek dit jaar is "De helaasheid der dingen - Dimitri Verhulst". Hij wint het nipt van "Het derde huwelijk - Tom lanoye".

Vanavond naar een verjaarsdagsfeest ipv te lopen. Dwz, morgen voor- en namiddagtraining!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

moest je 's middags niet weten wat doen, je kan altijd nog 3 keer trainen hé :)
Laat eens weten of dat boek over de scheiding van be, nl & lu goed is ... 't spreekt me ook wel aan.

Stefaan zei

komt in orde, ivm dat boek.