donderdag, december 28, 2006

Honden wandel-training


Vandaag met de honden gaan wandelen. Het was niet voorzien dat ik zou lopen maar aangezien ik dan toch mijn "runningshoes" en sportkledij aanhad, besloot ik maar om een beetje te joggen rond het voetbalveld. Helemaal alleen, niemand die last had van mijn 2 vrij rondlopende viervoeters. Niet dat ze een gevaar zijn, integendeel, maar niet iedereen apprecieert het dat honden vrij rondlopen en dat respecteer ik. Na 10' joggen heb ik er maar 8 versnellingen bijgedaan, diagonaal over het voetbalveld. Tussenin, terugdribbelen (zonder bal). Mijn 2 duivels lopen dan altijd mee, ze vinden dat zelfs plezant en gaan zo op in het ravotten dat ze mij uit het oog verliezen. Plotseling blijven stilstaan voor mijn voeten vinden ze heel normaal, dat ik over hen val vinden ze dan weer niet normaal. Hun blik spreekt boekdelen als ze mij op de grond zien liggen. Mij vergelijken met een ander dier komt zeker in hen op. Nog eens vlug rondgekeken om te zien als ik nog altijd alleen was, uitgelachen worden door 2 honden was al genoeg.

1 opmerking:

Anoniem zei

joggen op een voetbalveld ?!? Tjah, je hebt er blijkbaar om gevraagd : dat verdiende een goede "tackle"... hahaha... Ik zoek nog een paar goede verdedigers, misschien iets voor uw collies ? ;-)