zondag, december 03, 2006

Mijn laatste blog


Inderdaad dit is mijn laatste blog. Het kan niet anders, noodgedwongen moet ik afscheid nemen. Mijn laatste blog op Afrikaanse bodem. Jammer maar helaas, het is hier afgelopen. Ik moet wel eerlijk toegeven, ik ben blij dat ik terug naar huis kan. Aangezien het vandaag onze laatste zondag in Congo is zijn we verplicht om daar vanavond de nodige aandacht aan te schenken. Een klein feestje is het minste dat we kunnen doen.
Morgenvroeg staat er dan nog een 3-daagse trip naar havenstad Boma op het programma. Hopelijk zijn we op tijd terug in Kinshasa anders is ons vliegtuig weg zonder Etienneke en collega's. Volgende week donderdag zou ik terug in België moeten zijn. Wanneer er terug iets zal verschijnen op dit blog zal afhangen van mijn vrouw!
(foto: Kinshasa, FIKIN = Foire International Kinshasa met de Congo rivier)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zelfs je vrouw zal je af en toe even moeten laten op adem komen, en hoe kan je dit best doen door een berichtje te posten? :-)

Anoniem zei

Eerste keer dat ik kom kijken! Ik kom zeker nog eens piepen!

Anoniem zei

...Wanneer er terug iets zal verschijnen op dit blog zal afhangen van mijn vrouw!...

Jaja, je ligt onder de sloef, met andere woorden ! ;-)