dinsdag, mei 18, 2010

La Dolce Vita on Tour (2)




Gisteren lag de nadruk misschien iets te veel op het financiëel aspect om de genante situaties te ontwijken. Euroos zijn niet altijd nodig. In natura was ik ook al zeer tevreden geweest. Bijvoorbeeld in de vorm van een flesje ... Aquarius. Jullie weten dat ik mijn energiedrankje verloren ben ergens op de kasseien van Doornik. Een vrouwelijke autobestuurster presteerde het om mijn godendrank voor mijn ogen kapot te rijden.
Maar er waren helemaal geen "ambetante" momenten. Alle Dolce Vita leden zijn voorbeeldige sportlui. Hieronder de deelnemers in een mooi beeld.



Foto boven: De ridders van het Stalen Ros. Jan D was voorzien op valpartijen en had een aangepaste helm opgezet.


Foto boven: Als ge kapot zit dan leg je u overal neer. Mario M dacht dat hij een kussen had gevonden. Wie bij de ... slaapt vangt zijn luizen. Rocky wordt nu behandeld.

Foto boven: RaRa ... wie van de twee is Jan B?

Foto boven: Ellen -in blijde verwachting zijnde- (een dikke proficiat), en "Super Mega PJ" (vanwege zijn voorkeur voor de garderobe van Mega Mindy en zijn klimmerscapaciteiten) zijn één en al aandacht bij de champagneboer. Flessen kopen voor binnen enkele maanden?

Foto boven: Sterke Koen en lieve Tine. Tine, als de GPS moet "gezet" worden en Koen maakt u dat duidelijk met een vriendelijk, liefdevol en elegant handgebaartje dan moet je dat accepteren, aanvaarden en begrijpen als een teken van liefelijk dienstbetoon. Denk eraan, de man en zijne GPS, mén moar dadde.

Foto boven: Veerle en organisator van de 3-daagse, stoere (en altijd zoekende) Jan D! Een prachtig weekend heeft hij ons geschonken. Maar zoals we allemaal weten achter alle sterke mannen staat een sterke ... vroedvrouw.  

Foto boven: Emile M, zoon van Mario M. Liet met momenten zien dat hij en toekomstige bergkoning kan worden. Was er ten dienste van de ploeg en zorgde -samen met zijn pa- voor de bevoorrading tijdens de stops. Een belangrijke job die door iedereen naar waarde werd geschat. Hartelijk bedankt. En wees eerlijk M en M, na Reims, wie spreekt er nog van de hoofdstad van Frankrijk!

Tom L! De vrijgezel onder de Flandriens. Laat hier aan de dames zien hoe fel hij heeft afgezien tijdens de ritten. Een stijve nek van op kop en in de wind te koersen! Een beetje den duts uithangen bij de vrouwkes! Vrijgezellenstreken. Tom was voor 2 nachten mijn kamergenoot. Ik kan jullie, op mijn heilig zieltje, plechtig beloven dat Tom geen last had van wat dan ook in stijve toestand. Integendeel, bij de volgende uitstap zou ik weer bij deze supersympathieke kerel willen overnachten.

Morgen alle foto's vrij te downloaden.

Geen opmerkingen: