dinsdag, mei 18, 2010

La Dolce Vita on Tour (1)

La Dolce Vita on Tour - Reims!

Al een tijdje muisstil hier maar vóór tweekend was er ook weinig te melden op gebied van sportactiviteiten. Op 11 mei heb ik wel een 10tal km gelopen in ongeveer 54'.

 sAvonds was er in café Lagaar de officiële uitreiking van onze nieuwe fietskledij. De prachtige uitrusting werd met de nodige "egards" en godendrank gedoopt. Een ander hoogtepunt was de laatste "vergadering" ivm onze "Tour" (fietstocht) naar Reims.


De gladiatoren: Jan D, Koen D, Tom L, Jan B, Mario M, PJ S en ikke aan een monument uit de wielersport, Bois de Wallers - Arenberg (niet op de foto, Emile (toekomstige berggeit), zoon van Mario)

Op vrijdag vertrokken enkele dapperen (acht) voor een 3-daagse (2dagen fietsen) naar de champagnestreek. Reden ... mén moa dadde. (tis toch woar é Tine)

Na de eerste rit, 185km. De herstelprocedure is begonnen.

Enkele sfeerbeelden, later de verslagen + bijhorende foto's.

Organisator Jan D zorgde voor een tocht door een prachtig, kleurrijk (en sterk golvend) decor. Zalige tocht met een zalige bende.

PS: Enkel voor de deelnemers: tIs nog niet te laat om een kleine financiële bijdrage neer te tellen en dan vergeten we alle "genante" passages. :-))

Met pijn in het hart en tranen in de ogen kwam kiné Pieter R (degene niet in mooie fietsuitrusitng, de Bettini "look a like") ons uitwuiven. Skone van hem. Pieter, ge ging u jeunen in de bergen! kHeb mij ook gejeund, doodgejeund!

Later ...
* hoe zeg ik dat ik wel een GPS instel,
* vrouwen ... anders bekeken,
* is mijn gat niet te dik,
... of misschien lees en zie je dit niet als er een finan.......... :-))

2 opmerkingen:

Anoniem zei

oeioei Etienne,
de mensen gaan denken dat je al je geld in Reims gelaten hebt ... tot 2x toe die hint over die financiële bijdrage. Trouwens, ik weet dat mijn gat te dik is, dus van mijne kant moet je geen zwijggeld verwachten zulle ;D
Laat de genante momenten maar komen - want achter alles ... mèn moa dadde

De Nico zei

Zitten vol ongeduld te wachten op het vervolg...