zaterdag, mei 22, 2010

Canicross

Morgen terug een wedstrijd. Niet zo maar één maar mijn eerste canicross bij de VCF van dit seizoen. 3 heb ik er moeten missen, als alles een klein beetje meezit kan ik de volgende VCF wedstrijden wel meedoen.

In Meldert is het morgen allemaal te doen. De sportievelingen die in de streek van Aalst wonen (ook anderen natuurlijk) kunnen komen proeven van deze mooie sport.
foto boven: eentje de de oude ... computer. Harelbeke 2007. tGing toen nog iets rapper dan nu.

Maandag had ik aan "Kortrijk loopt" willen meedoen maar bij nader inzien zal ik het toch niet doen. Dinsdag loop ik nog een wedstrijdje en hoop ik daarna nog 2x te kunnen trainen om dan zondag goed genoeg te zijn om te starten in de 20 km van Brussel. Moet lukken. Doel is de afstand te overbruggen in 2 uur. Geen minuut rapper of trager aangezien ik terug "haas" ben. Lopen met een ballon ... tis ne keer iets anders.


Het lijflied van "La Dolce Vita"!


Geen opmerkingen: