dinsdag, mei 04, 2010

Goe weekend


 Zaterdag heb ik met de "Dolce Vita" vrienden DE rit naar Halle gereden. Een voorbereidingsrit in het teken van onze driedaagse naar Reims (2 dagen fietsen - 1 dag proeven). Een kleine 100km -de startplaats was ook niet bij de deur- aan een gemiddelde van +/- 24km/hr. Prachtig maar redelijk zwaar parkoer en dat dankzij onze gids Jan D.


 Onder andere de Wolvenberg, Ten Bosse, Parikeberg en De Muur Van Geraardsbergen hebben we moeten trotseren. Niet simpel voor een te zware niet getrainde amateurfietser. Op de muur heb ik zelfs eventjes moeten voet aan de grond zetten. Als ge begint te slippen dan kan je niet rap genoeg je voeten uit de klikpedalen "trekken" om niet als een idioot om te vallen. Mooie uitstap met als afsluiter een gezellig terrasje naast de kathedraal van Halle. Ik ben niet binnengeweest maar andere vrome Dolce Vita-leden wel. Ze hebben Witse gezien. Hij was, naar het schijnt, op jacht naar pedofielen. Ik weet niet als hij er gevonden heeft maar hij zat in ieder geval "in het hol van de leeuw".
 De terugrit was ook iets speciaals. Eerst een klein uur wandelen naar de auto, daarna via "Bergen" teruggereden. We hebben er bijna even lang over gedaan met de auto als met de fiets. (bij wijze van spreken)

Zondag hadden we met de Dolce Vita leden -deze die mochten van hun dame -:)- afgesproken om samen te brunchen in zaal Valentino. Vrienden van vroeger organiseerden een feestje en wij konden daar niet ontbreken. tWas dik in orde. Goe geslapen achteraf.
Jan D was constant aan het zoeken op de dansvloer, of was het zijn new wave-dansstijl dat hij nog eens demonstreerde?
Koen D kon het niet laten om af en toe "den trap" eens te doen.
Tom L, een man met kwaliteiten als DeeJee, Spinner en fietser maar die eveneens zingt en danst op hetzelfde moment was goe bezig!
Aan Jan S die aan zijn klasvriend en tevens Deejee van de avond een liedje vroeg maar niet te horen kreeg kan ik zeggen, ze hebben het laten horen Jan ... maar ge "waard" al weg :-), jammer hé. Alléé, twas plezant en de afwezigen hadden weeral ongelijk ... de vroege vertrekkers ook.

Met Tom L nog een beetje over muziek gepraat en hij heeft mij een paar leuke "beats" doorgemaild. Hieronder ééntje, de volgende dagen meer van al dat moois.
@Tom L: Toto dik in orde; Springsteen OK, Foreigner ... dat is toch een beetje vreemd. Elvis ... wree goe!

Hieronder een aanrader van Tom. Mij onbekend maar tmag er zijn! Muzikaal parelke?

2 opmerkingen:

geert zei

lees ik nu tussen de regels dat je vooral dag 3 van je 3-daagse hebt voorbereid??

Anoniem zei

gisteren pas gehoord over het bestaan van deze blog, vandaar mijn late reactie. Dag 3 wordt misschien wel de zwaarste en vereist dus de meeste training. Neem het maar aan van iemand die de "trainingen" van La Dolce Vita van dichtbij meemaakt. (voorlopig nog anonieme reactie, uit vrees voor schadeclaim - onze mannen weten waarom...)