zondag, januari 17, 2010

Spinning for Paraguay

kBen "eindelijk" al een beetje bekomen van de Spinningday van vrijdag laatstleden. Gezweet en mij geamuseerd. Ongeveer 1uur en 30 minuten op heerlijke beats "rondgereden", twas dik in orde. Julie (surf, een skoon verslag met foto's) zal tevreden zijn over de opkomst en de inzameling, de straatkinderen die ze ermee zal helpen zullen haar dankbaar zijn.

(ik sta niet op de video, kwas gelost uit het peleton doordat mijne handdoek in mijn wielen zat)

Den Berry heeft ons een dikke 90 minuten laten afzien, maar dan op een zeer plezante en amusante manier. Een prof in zijn vak. Is mij opgevallen, dat de dames het voortreffelijk deden. kDacht dat de mannekes zouden overblijven na het eerste gedeelte maar ze deden dapper verder. Chapeau.
Er zaten daar ook enkele cracqs  bij op de eerste rij. Nog iets langer en iets rapper spinnen en ze waren echt omhoog gegaan. Of tenminste vooruit gereden. kDacht echt dat ze op een gegeven moment in botsing gingen komen met Berry. :-)

Ik had in het 2de gedeelte weliswaar op het laatst :-) enige problemen met de coördinatie. Mijn benen deden niet meer wat ik van gedacht was te doen. Net niet van mijne vélo gevallen.

Bij de apres-spinning had ik nog ne gezellige babbel met sportbeest Bert (Bewa). En aangezien ze gene Rodenbach hadden was ik verplicht Brugse zot te drinken, met mate.

2 Spinning -muziek- momenten zijn me bijgebleven. Uitstekende keuze Berry. Geniet nog eens hieronder. Toch iets speciaal om daarop te spinnen.


2 opmerkingen:

Bert zei

Hé Etienne, 't was daar inderdaad in orde!

Toffe muziekkeuze,
eerlijk gezegd verwachtte ik wat protest op de 'pussy'-song van Berry, maar de dames waren ofwel bekaf, ofwel overdonderd door Berry's 'poep'.

Zeker voor herhaling vatbaar!!
Tot een volgende!

Julie zei

Leuk verslagje Etienne. Fijn dat je erbij was en je hebt het prima gedaan!