dinsdag, januari 12, 2010

Na de match.

Voila, tis zover, mijn eerste voetbalmatchke sedert jaren is achter de rug. kVoel het langs alle kanten. kHeb wel niet moeten opdraven. tIs te zeggen, kstond in de goal. De voorziene ballenpakker wou niet: "kstoa in een skiettente" was zijn excuus. Inderdaad, de 2 eerste wedstrijden hadden we verloren (verduidelijking: ik deed toen niet mee!)

In tbegin was het een beetje aanpassen. Bij de eerste goal was ik nog aan het dalen (gelijk een strijkijzer volgens mijn ploegmakkers) toen de tegenstrevers al terug op hun helft stonden voor den aftrap. Algauw stonden we 4-1 achter. Maar dan, toen het ritme terugkwam en Ronny V, mijn collega van den buro (ook zijne eerste match), het goeie ouwe balgevoel terugkregen (en ook het geluk) was er geen houden meer aan. 6-5 overwinning. De eerste van onze ploeg. Weg van de laatste plaats.

3 opmerkingen:

Cremke zei

En al aanbiedingen? Nu je het keeperen al weer gewoon bent. Een nieuwe uitdaging? 6 uur van Aalter is vast iets voor u.

geert zei

't schijnt dat Stijnen gaaat vertrekken ... mag ik je aanbieden?

De Nico zei

Ontvang je deze avond niet de gouden schoen ???