maandag, januari 11, 2010

NEEN zeggen


tIs weeral van dadde. Verleden jaar, op de kerstmarkt (op twerk) vroegen ze me om terug mee te spelen in de zaalvoetbalcompetitie. kKeb weer geen neen kunnen zeggen. tWas al een tijdje geleden, kdacht dat ze mij al hadden vergeten maar vandaag een mail gekregen om morgen aan te treden. Tedju. kMoet toch ne keer neen leren zeggen. Maar ze vragen tmij ook altijd op het verkeerde moment (voor mij dan), wanneer mijn enthousiasme zeer sterk aanwezig is. (op feestjes, recepties ...)

Morgen een verslagje over de doelpunten die ik heb gemaakt, de assists, het aantal tegenstanders dat ik met mijn onnavolgbare dribbels in de wind heb gezet, de tegengoals die ik heb verijdeld, ...


t Zou ook kunnen dat ik gewoon moet meedelen dat ik na 5 minuten er al door zat, zo stijf als een plank ben en dat ik de volgende dagen met moeite den trap op en af kan. kGing normaal deze week nog rusten, herbronnen, de batterijen opladen maar koning voetbal heeft het weer naar de klo... geholpen. kKan het spelleke gewoon niet laten. kHeb nog gesmeekt om in de goal te mogen staan maar tmocht niet baten. "Aan vliegenvangers genoeg" was hun antwoord.

Nutteloze weetjes:
* Een slak kan in bepaalde omstandigheden (zoals een droge periode) tot drie jaar slapen.
* De meeste olifanten wegen minder dan de tong van een blauwe vinvis.
* Witte haaien kunnen bijna drie maanden overleven zonder voedsel.
*Een vrouwelijke oester kan gedurende haar leven tot 100 miljoen jongen voortbrengen.

3 opmerkingen:

Bert zei

Whow, Etienne;

echt?


Rode Duivel???

Chapeau!!


(klinkt hetzelfd voor de Vlamingen, Walen & Nederlanders [sjapô])

Koen zei

wel, na jaren ook een niet-neen knikker geweest te zijn ... en vele kwetsuren later ... heb ik het nog altijd moeilijk om "neen" te zeggen ... verdorie, eens voetballer, altijd voetballer zekers????

geert zei

in de zaal is er toch geen wind??