woensdag, januari 13, 2010

Dank u

Nieuwe datum voor de "Louis Persoons Memorial Marathon"
24 Oktober 2010!
----------------------------

@ Cremke, Geert, Nico, Koen en anderen ... dank u, dank u. Neen, een transfer zit er niet in. Na mijn glansprestatie :-) staat er een te hoge prijs om mijn "kop". Stijnen moet gene schrik hebben. En ge weet, ne keeper krijgt niet zo rap ne gouden schoen hé. Maar jullie hebben duidelijk voetbalverstand. Dat jullie mijn "klasse" weten te appreciëren laat mij vermoeden dat jullie grote kenners zijn van het voetbalspelleke. Aanhangers van het sublieme, swingende en het technisch oogstrelende voetbal dat Club (den blauw zwart) wekelijks laat zien. :-). Een andere stijl dan pakweg den Anderlecht die een "voorbijgestreefd, enorm overroepen en oeroud champagnevoetbal" denkt te spelen. tIs eerder babychamp. :-)


Maar wat ik ook al heb laten weten aan de ploegverantwoordelijke is dat ik enkel nog opdraaf indien er niet genoeg spelers beschikbaar zijn. tIs te zeggen, als ik 5de man (keeper/goalgetter) moet zijn. kHeb geen 20 meter aan een stuk moeten lopen maar kvoel aan de versleten gewrichten dat ik er niet zoveel deugd van heb gehad.
Vanavond kijk ik waarschijnlijk naar de Gouden Schoen. Benieuwd naar het commentaar van de vrouw des huizes.


En nu weer serieus ... nutteloze weetjes:
* Als je niest stoppen alle functies van je lichaam even (ook je hart). Bij sommige stoppen de hersenen voor een langere tijd.
* Vrouwen leven gemiddeld 7 jaar langer dan mannen. tSkoon leven.
* In Noord Amerika zijn ongeveer 818 achtbanen.
* 1 op de 2000 baby's worden geboren met een zichtbare tand.
* Je kan jezelf niet kietelen. Raar, ik wel, kmoet er alleen niet om lachen.
* Hersenen zijn voor 80% water. Ik ken er met meer dan 80% water. Rodenbach in plaats van water zou ook niet slecht zijn.

Geen opmerkingen: