woensdag, januari 27, 2010

Geen spinning


De laatste tijd moet ik meestal mijn blog beginnen met de melding dat ik weer geen sportieve prestatie heb afgewerkt ondanks mijn goeie voornemens. Gisteren had ik graag een spinning sessie "ondergaan" met mijn Dolce Vita vrienden maar tis me weer niet gelukt. Emilie heeft me weerhouden om me nog ne keer goed te laten gaan op de spinningfiets.
Emilie, 1 jaar oud , had een feestje in elkaar gebokst ter ere van haar jaarlijks wederkerend feest en ik kon moeilijk weigeren. Ik heb de weg naar het fitnesscentrum niet gevonden, de taart en oliebollen hebben wel de weg gevonden ... naar mijn maag.

Ne goeie koffie met ne dreupel, ne Leffe als zakkertje, twas in orde. Ne simpele mens als ik vraag nie meer dan dadde.

Vandaag verlof maar toch een serieus schema af te werken. kZal tlijstje nog eens goed bekijken en dan de nodige, logische beslissingen nemen. Laat ons beginnen met een heet bad, ideaal om te bezinnen en na te denken. Met een zacht achtergrond muzikje, genre Absynthe Minded en/of The Low Anthem. Geniet van het muziekaal parelke hieronder. Zeer mooi!


1 opmerking:

De Nico zei

Mooi, 't leven is mooi ...