dinsdag, december 22, 2009

Zalig Kerstfeest & een Gelukkig 2010

Aan iedereen een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar!
Moge tenminste 1 wens uitkomen en al uw trainingsarbeid tot enig nut leiden.
-------------------
Mijn goede voornemens voor 2010:
  • Deelnemen aan het canicross-criterium.
  • Deelnemen aan het Oostends loopcriterium.
  • Deelnemen met "La Dolce Vita" aan enkele mooie ritten.
  • Deelnemen aan enkele marathons (tenminste 2 hoop ik).
  • Deelnemen aan enkele trails.
  • Deelnemen aan enkele lucratieve loopwedstrijden genre Leffeloop, Corrida van Torhout, Oostende, Duinencross ...
  • Meer trainen ... met mijn honden.
  • Effectief deelnemen aan loopwedstrijden waarvoor ik ben ingeschreven en de betaling heb gedaan.
  • Het beter onder controle houden van mijn BMI.
  • Enkele vrienden tonen dat ik, ondanks mijn bejaarde leeftijd, nog altijd rap kan lopen ... voor een korte periode over een korte afstand.
  • De moeilijkste: mijn goede voornemens voor 2010 proberen na te leven.
En nog veel muzikale parelkes als hieronder. Is er iets beter?

2 opmerkingen:

Steven zei

beter dan monty python? I think NOT! :)

Mooie voornemens en ik steun u! ;)

De Nico zei

Ik wens alvast u en uw ganse familie een gezond en gelukkig 2010 .
Deze wensen gelden tevens voor alle lezers of volgers van uw blog .