zaterdag, december 12, 2009

Duurloop

10,36km -  Nike Air Max Moto - Duurloop Stadion Izegem - 1:03:11 - 9,84km/hr


Deze morgen door dochter Laura brutaal wakker gemaakt en dit zonder voorafgaandelijke schriftelijke noch mondelinge afspraak. Ze moest naar het werk en zocht naar een brave ziel die haar evenjes kon brengen. Als de nood het hoogst is mag vaderke opdraven. Daarvoor ben ik nog goed genoeg! tIs haar vergeven.
 
Terug in bed "kruipen" had geen zin meer. Als een stoer(e) man(neke) heb ik mijn loopuitrusting aangetrokken en ben ik een uurke gaan lopen.
 
Als je alleen loopt is een leuk deuntje nooit slecht. Vandaag waren mijn looppartners oa:
Talking Heads
Pearl Jam
New Order
The Smiths
 
Er is een feest, iedereen is er.
Iedereen zal weggaan op juist dezelfde tijd.
Als het feest gedaan is, zal het opnieuw starten

Het zal met niks verschillen, het zal net hetzelfde zijn.

De hemel is een plaats,een plaats waar niks, niks ooit gebeurd.
De hemel is een plaats,een plaats waar niks, niks ooit gebeurd.

Dit is een vrije vertaling van een prachtig "hels" liedje. Kenjut? Morgen de oplossing.



1 opmerking:

Anoniem zei

Je bent te brave... zoals ik (Ha Ha) !
Denis