donderdag, december 17, 2009

Rusten

Aangezien ik vannacht geen oog heb dichtgedaan (voor langer dan 15 minuten) zal ik vandaag in den zetel blijven zitten/liggen. Een vermoeid lichaam mag je niet belasten. De batterijen moeten terug opgeladen worden. Het hoofd moet terug leeggemaakt worden (da leegmaken was in één ogenblik "gefixed").

Geert, uw opmerking: "U wordt oud" is wel een beetje juist ... moet ik skoorvoetend toegeven. Maar ik appreciëer uw terechte kritiek. tIs nog altijd beter dan wat ze hier thuis durven zeggen ... de dames.
"Wat ge al zijt kunt ge niet worden", is één van hun vele opmerkingen. :-)

Of bedoelde je mijn muziekkeuze? Die was speciaal voor Ollander Ronald. :-)
Alléé, nog eentje van de 3 graden, om het nog wat toepasselijker te maken. Merci!

1 opmerking:

RunningRonald zei

haha, weer zo'n mooi nummer enneh.. ik hou het bij dames van mijn eigen leeftijd... niet van die jonge dingen.. dus dirty old man? zeker niet ;)