woensdag, december 16, 2009

Verplichte rustdag

Aangezien mijn "speciale" werkdag vandaag niet op het "normale" uur eindigt maar ik een nachtje mag doordraaien kan ik niet sporten. Maar na mijn 10km joggen en mijn klein uurke spinnen van gisteren is het niet erg om vandaag eens niks te doen qua sportarbeid.

Morgen kan ik uitrusten en vrijdag begin ik aan mijn laatste werkdag.

Nutteloze weetjes:
* De gemiddelde levensduur van een paraplu is anderhalf jaar
* Een huisvlieg leeft gemiddeld twee weken
* De gemiddelde regenworm heeft 248 spieren in zijn hoofd
* Een badmintonpluimpje moet volgens de officiële Olympische regels veertien veertjes hebben
-------
Muzikaal "parelke?": In de reeks foute muziek, -we hoorden het eigenlijk wel graag maar we zeiden het niet- De favoriete groep van prins Charles. De 3 graden met "wannére zie'k u nog ne kéé were"

1 opmerking:

RunningRonald zei

wow, tijd niet gehoord.. absoluut een geweldig nummer!