vrijdag, april 10, 2009

Nie goe

Deze week niet gelopen en ook voor het bloggen had ik niet veel goesting.

Tegen beter weten in heb ik nog niet beslist en wacht ik tot zondag om de knoop door te hakken. Maar naar Utrecht afzakken zie ik eigenlijk niet zo zitten. Na een duurloop van maximum 1 uur is er namelijk geen recuperatie, ben ik moe en de benen zijn loodzwaar. Ook de goesting om langer te lopen is verre weg. Deze afgelopen dagen heb ik niet gelopen en de sportdokter adviseert me om nog een aantal dagen te rusten en zal ik wat “ijzer” bij nemen. Zondagvoormiddag probeer ik een korte trainingsloop. Maar eigenlijk, als ik heel eerlijk moet zijn, zou ik niet mogen lopen.

Wanneer wel? Als ik zonder probleem een simpel duurloopke (traag) kan afwerken en nadien geen last heb. "The run" te Oostende, daar was ik ook voor ingeschreven (volgende week zondag). 't Zou mooi zijn om daar te kunnen deelnemen met zeer beperkte ambities weliswaar.

Morgen, 11 april, is er de "uurloop" op de piste van Izegem georganiseerd door IVAC. Starten doen we om 0900 hr. Iedereen is welkom en kan deelnemen. Ik doe ook mee ... als rondeteller. Of als "portrettentrekker" als er genoeg rondetellers zijn.

1 opmerking:

Tiny zei

Jammer dat je lopen niet zo gaat als je wilt!