vrijdag, april 24, 2009

'k Zit vast

niks lichamelijks en ook niet in 't gevang. Gewoon op 't werk een 24hr dienst. Vannacht, als iedereen naar huis is, ben ik hier dus (bijna) heel alleen. En aangezien ik hier in mijn burootje alleen maar weg kan als het echt nodig is zit er geen loopke in ook.

Morgenvroeg kan ik terug naar huis. Dan zal ik mijne zaterdag nodig hebben om me klaar te maken voor een weekske Pilzen.

Gisteren was er ook al geen sportieve activiteit mogelijk door "toestanden" op de werkvloer.
'k Had ook al een afspraak om 11OOhr (zelf gemaakt), en vergeten dat op hetzelfde uur de start was van onze "interne" cross. Dus weeral niet kunnen lopen. Een dikke week geleden had ik het niet eens erg gevonden, nu vind ik het kl...

3 opmerkingen:

RunningRonald zei

da's lekker dan.. hoop dat je je weer snel los laten :)

geert zei

als je meeting samenvalt met een loopmoment moeten je invitées hun loopschoenen maar meebrengen ... zo simpel is da!

Tiny zei

Geert ziet dat goed!!