woensdag, april 22, 2009

Duurloop

8,527 - 47'35" - 10,75km/hr

Rustige duurloop met de IVAC bende. Alleen de opwarmingsronde (een kleine 3km) meegelopen, de pistetraining heb ik overgeslaan en mijn duurloopke verdergezet. De piste is voor mij op dit moment nog niet de juiste trainingsmethode.

Morgen is er bij ons een cross (wedstrijd) voorzien van 6km. De komende dagen zal ik niet veel gelegenheid hebben om te trainen -weekske Pilzen- dus zal ik er morgen eens ne lap op geven.

Nutteloze weetjes.
In de rechtbank:
ADVOKAAT: Wat heeft het onderzoek van het stukje weefsel van de vagina gegeven?
GETUIGE: Sporen van sperma.
ADVOKAAT: Mannelijk sperma?
GETUIGE: Dat is het enige dat ik ken.
---------------------------------------
Advokaat: Wat is je geboortedag?
Getuige: 15 juli.
Advokaat: Welk jaar?
Getuige: Ieder jaar.

3 opmerkingen:

natalie zei

Mooi zo...en je hebt veel gelegenheid om te trainen...profiteer er maar van.

Nico Mattan ;-) zei

Let maar op dat dat weekje Pilzen, geen weekske "Duvellen" wordt ...

Chris zei

succes morgen !