maandag, april 06, 2009

Niet zo goed

10,8km - 1hr - 10,80km/hr

Rustige training met de collega's maar toch zijn er zorgen. Mijn knie doet lastig en de recuperatie na een uur lopen komt er niet. 't Is lastig lopen, al een week, en hadden de collega's mij niet komen halen dan liep ik niet.

De blogs van de marathonlopers al eens overlopen en ik zeg u met veel respect ... chapeau! Een dikke proficiat aan alle bloglopers (ook de facebookers natuurlijk). Degenen die hun doel bereikt hebben, sterk. Degenen die hun doel niet bereikten, u hebt geen reden om ontgoochelt te zijn.
U toonde dat je uit het "goeie hout" gesneden zijt!
De volgende keert lukt het wel. Een dikke proficiat aan allen!

Nutteloze weetjes:
* Statistisch gezien zijn mensen banger van spinnen dan om te sterven.
* Vlinders tasten met hun voeten tasten.
* Muskieten hebben tanden.

5 opmerkingen:

natalie zei

Vind ik ook...daar kan je alleen maar respect voor hebben.
Hopelijk is de kniepijn vlug voorbij hé...

Cremke zei

we duimen voor die knie hè

Steve Van Gysel zei

Dus Oostende zit er niet in dit jaar?

Groeten
Steve

RunningRonald zei

je komt toch nog wel naar Utrecht?? Succes bij het bloggerskampioenschap Stefaan! Wil je mij nog even je startnummer doorgeven, zie mijn blog. Groeten! RR

Emile zei

Hopelijk gaat het snel beter en kan je maandag lopen. Veel succes en hopelijk minder warm dan bij ons in Rotterdam.