zaterdag, december 27, 2008

Zussen feest

10,560km - 1:01:22 - 10,32km/hr


Terug het rustige kanaal opgezocht om met mijn 2 "beren" een toerke te doen. 't Ging iets moeizamer dan gisteren maar toch een hoger gemiddelde snelheid.

Vanavond heeft dochter Laura haar zussen Kathy, Karolien, Ann en Sofie uitgenodigd om haar twintigste verjaardag te vieren. 't Zal er hier vanavond dus enkele uurtjes redelijk luid aan toe gaan.

Hun motto om iets gezegd te krijgen is nog luider te spreken dan degene die aan het woord is!

'k Mag niet vergeten de buren te verwittigen dat ze wel eens last zouden kunnen krijgen van lawaai-overlast. Mijn taak; zorgen dat iedereen op tijd en stond voldoende drank en snacks krijgt en het hele zaakske "sponsoren". Laura zal als "ontvangstcomitee" fungeren.

Kleine Laura met haar allereerste schat en beschermeling, Groenendaeler Blacky! (Snowy was belachelijk geweest)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Snowy? Ja.. dan had je wat verf nodig gehad;-)

Cremke zei

Ik ben eens een eind terug geweest om specifiek naar de trainingen te kijken. Je houdt het nagenoeg altijd op maximaal een uurke. Ik heb vorige week er nog rap een 25° en dit weekend een 30-er bijgelapt. Hopelijk volstaat het om binnen de 4h binnen te zijn daar in Genk. Alvast de beste wensen voor 2009 en tot in Genk zeker.

Stefaan zei

Ik hoop dat het u lukt Cremke. Bij mij was het inderdaad niet vet. 'k Zal er dan maar bijlopen om het niveau van "de massa" te verhogen. nog fijne feesten.