dinsdag, december 09, 2008

Den draad

6km - 35' - 10,29km/hr

(niet deze van "in de gloria") weer opgepikt en vandaag een kort duurloopke afgewerkt te Evere. Koud, wind en regen waren mijn deel. Kleine opmerking, mijn marathonvoorbereiding is compleet naar de vaantjes. Ik zal er een experiment van maken. Kan ik, met deze gebrekkige voorbereiding, nog meer afzien dan in de marathon van Brussel?

De verantwoordelijken voor mijn uit de hand gelopen zondag! Zie hieronder.
Dit zijn de rasechte "oerlopers" van den IVAC. Vele waterkes doorzwommen, legendarische wedstrijden gelopen, heerlijke verhalen.

"Een fietstocht naar de kuststreek van 55km om deel te nemen aan een cross van 12km. Sterk gelopen. Daarna 55km terug naar huis. Onderweg stoppen en een raap "stelen" bij den boer om terug op krachten te komen!"

Dit was maar 1 van de mooie "histories". O ja, den drank was ook aanwezig. En mijn glas geraakte maar niet leeg. De gastvrouwe kon het niet aanzien dat er een glas halfvol was.
Heerlijke zondag ... maar nadien.

Gastheer Sifke toont trots zijn fotoalbum

Gastvrouw Maria (rechts). Heeft iets tegen lege glazen.

Karakters!

Volgend jaar opnieuw, maar dan hou ik mijn glas in mijn hand!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vroeger beter? In de verhalen van nu wel en de verhalen met het jaar sterker!! Maar daarom niet te minder leuk!! Zeker met een drankje erbij;-)

Anoniem zei

en protesteren dat den 'Tienne deed bij al dat glazengevul ...