vrijdag, december 12, 2008

Dag van de trainer


Bij Bloso - Vlaamse trainersschool organiseren ze morgen de Dag van de trainer . Ik heb me ingeschreven voor deze leerrijke dag via mijn werkgever. Eerder volgde ik reeds cursussen bij de Vlaamse trainersschool en die waren altijd zeer goed.

De "Dag van de Trainer" gaat door op de site van het Bloso-centrum Gent, gelegen aan de Watersportbaan in de onmiddellijke nabijheid van het sport- en recreatiecentrum De Blaarmeersen.

De workshops die ik zal volgen zijn:
  • Workshop 4: deel 1 : Videoanalyse in individuele topsport (Dirk De Clercq)
  • Workshop 5: Medisch verantwoord sporten en voedingssupplementen (Hans Cooman)

Een dagje luisteren naar ervaren mannen in het gezelschap van gelijkgestemden, napraten met collega's, het kan niet slecht zijn. Een verslag volgt.

Was er een workshop bowling dan had ik die zeker gevolgd. :-)))

1 opmerking:

Anoniem zei

Alleen al van luisteren wordt je niet dommer!!