vrijdag, december 19, 2008

945!

Vandaag ben ik lid geworden (945) van de schuttersvereniging Sint-Hubertus. Dit was noodzakelijk om in de toekomst cursussen, seminaries en dergelijke te kunnen volgen. Volgend jaar, in de maand januari, begin ik er al aan.

Vandaag was het ook mijn laatste werkdag van 2008. 'k Heb die afgesloten met kaas en wijn, een jaarlijks wederkerend gebeuren met de collega's.

Uitgelezen:
"Charelke Dop" van Ernest Claes. Originele titel: "De ordinaire geschiedenis van Charelke Dop". Leuk, humoristisch boek, vlot uitgelezen. Het gaat over Charelkes levensverhaal tijdens de eerste wereldoorlog, de ontberingen, het geprofiteer en zijn pogingen om toch maar rijk te worden tijdens de Duitse bezetting. De bijkomende kortverhalen vallen tegen met uitzondering van het laatste, De oude moeder.
Dit boek heb ik in de kringloopwinkel gekocht en heeft mij 2,5 euro gekost.

Begonnen aan Het verloren labyrint van Kate Mosse. Een bestseller naar het schijnt. We zullen lezen en zien.

1 opmerking:

Cremke zei

2008 al afgesloten wat werken betreft, nu nog een paar loopkes en 't zit er volledig op. En in 2009 iets meer canicrossen, veel meer volk op jullie fantastische kasteel 1/2 marathon, en een ongelooflijk PR op de marathon.