maandag, november 05, 2007

Volgend jaar

Vandaag geen sportactiviteiten, morgen een duurloopje ... normaalgezien. Woensdag doe ik nog een interval met IVAC en dan rusten om de tweeluik te Chevetogne (Belgisch Kampioenschap) tot een goed einde te brengen. Vorig jaar was er nog brons, dit jaar zal ik met minder moeten tevreden zijn. Een top-5 plaats zou al een goede prestatie zijn. De tegenstand dit jaar is zeer sterk.

Mijn programma voor volgend jaar begint stilletjes aan vorm te krijgen. De "canicross" is prio 1, op die data moeten alle andere wedstrijden wijken.
Daarnaast zou ik graag wat wedstrijden lopen voor het "Houlandcriterium" en ook een aantal wedstrijden van de "Challenge Delhalle" zeggen me wel wat. Dit zijn mooie wedstrijden die doorgaan in Wallonië.
1 of 2 (of 3) marathons waarvan 1 er al vaststaat (LPMM) staan ook op het verlanglijstje. Eens ik de verschillende datums van het canicrosscriterium heb zal ik dan mijn programma in een definitief lijstje kunnen gieten.

Het spreekt vanzelf dat we op een blogloop ook niet afwezig kunnen blijven.

Nutteloze weetjes:
* In 1964 kende een jury een schadevergoeding van 50.000 dollar toe aan een vrouw die beweerde dat ze na een tramongeval nymfomane was geworden.
* Vroeger bestonden er publieke berechtingen en veroordelingen van dieren die van hekserij verdacht werden. Zo werden er bijvoorbeeld koeien opgehangen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes op het BK volgend weekend!

Anoniem zei

Doet dat van 't weekend een beetje goed hé, pers er nog es alles uit voor de laatste cross dit seizoen :)