vrijdag, november 30, 2007

Hallo


hier ben ik AL terug. Vergeef mij de uitdrukking maar de laatste dagen heb ik geregeld de lieve woordjes sh..., godv..., milj..., kust nu m... Dat doe ik anders nooit maar ...

Hoe is het allemaal kunnen gebeuren?
Enkele weken geleden kreeg ik een telefoon van telenet. Als trouwe klant kon ik genieten van een aantal promo's als ik mij een digitaal boxke zou aanschaffen. Ik gaf uiteindelijk toe omdat de maandelijkse faktuur met een 10-tal eurootjes naar beneden zou gaan. Na de hoogstandjes van "den installateur" had ik geen digitale TV, geen telefonie en geen internetverbinding meer. Geen probleem, na een uur zou dat allemaal in orde zijn, "ten laatse vanavond" verzekerde hij mij. Na 5 dagen -en vele telefoontjes met mijn GSM- had ik terug een telefoon die werkte. Digitale TV was ok, maar bepaalde zenders kon ik niet ontvangen, onder andere "Eén" en "Canvas". Ik was genoodzaakt om het journaal op VTM te bekijken!

Bijna dagelijks belde ik naar de telenet helpdesk(?). Met Koen, Bert, Mark en nog een paar andere vriendelijke mensen gesproken (na lang wachten) en die beloofden mij iedere keer dat het onmiddelllijk zou opgelost worden. Eerst werd ik een prioriteit, dan werd ik "Code red" om uiteindelijk een "escalatie" te krijgen voor mijn dossier(s).

Vandaag kregen we weer het bezoek van een hersteller, ééntje die zijn naam waardig is blijkbaar. Hij heeft de problemen gevonden, een aantal kabels vervangen, een paar klopkes hier en daar gegeven en zie ... ik kan terug surfen zonder water.

Dat was de reden van mijn lang stilzwijgen, het niet meer veschijnen op het WWW, het niet beantwoorden van de mails.

Vanaf morgen terug de dagelijkse blog met mijn sportieve uitspattingen ter voorbereiding van de marathon. Nu heb ik nog veel inhaalleeswerk te doen op jullie blogs!

1 opmerking:

martine zei

we kunnnen niet meer zonder!