donderdag, november 08, 2007

Geen BK canicross

De beslissing is gevallen, door omstandigheden (hond ziek - en ook wel het baasje) zal ik niet kunnen deelnemen aan het Belgisch kampioenschap Canicross. Een schitterend canicross seizoen die toch een beetje in mineur zal eindigen. Ik groet dan ook alle canicrossers en hoop dat ze een schitterend parkoer zullen afleggen te Chevetogne. Succes en geniet!

Deze week niet gelopen maar nu het canicrossen er definitief opzit (dit seizoen) kan ik me nu gaan voorbereiden op de LPMM. 't Zal gaan tijd worden zeker. 'k Lees dat Frank Spencer zijn derde week ingaat en dat hij sneller en sneller begint te lopen. Ik zal beginnen met wat langer te lopen en er terug wat regelmaat in te krijgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gene paniek, Etienne.
Je hebt nog iets meer dan negen weken om op gewenst marathon-peil te komen.
En van dat snel(ler) en sneller lopen.
Alles is relatief en in proportie :-).
Stel daar zeker niet al te veel bij voor.