donderdag, november 15, 2007

Synoniem voor Canicross is ...

Wilfried & Nicky!

Geen berg is hem te hoog!


Op de site van de Vlaamse Canicross Federatie kan je het relaas lezen van het Belgisch Kampioenschap Canicross te Chevetogne. Het verslag is van de hand van Wilfried Vermander, voorzitter en penningmeester van ons clubke. De weergave van de wedstrijd is niet een opsomming van de feiten maar een persoonlijk verhaal van een canicrossliefhebber in hart en nieren. We wisten allemaal dat Wilfried enkele jaren geleden zwaar ziek was. Zijn vechtlust, doorzettingsvermogen en onverzettelijkheid, zich niet willen neerleggen bij de feiten hebben ervoor gezorgd dat hij zaterdag en zondag terug aan de start stond van het kampioenschap. Ik kan alleen maar zeggen dat ik groot respect heb voor onze drijvende kracht van de canicross. Samen met Nicky heeft hij ervoor gezorgd dat alles in en rond de VCF & Jogging Doggie perfect bleef draaien.

Na een prachtig seizoen van mooie canicrosswedstrijden & cani-evenementen (en 't is nog niet afgelopen) bedank ik alle medewerkers die in de schaduw en uit het zicht van de massa iedere keer paraat staan voor het vloeiend verloop van de wedstrijden. "Dank u" aan het voltallig bestuur, alle organisaties en niet te vergeten alle sportieve canicrossers. Dankzij jullie kan ik -en vele anderen- een sport beoefenen die volledig beantwoord aan mijn verwachtingen. In de natuur crossen met mijn hond!

1 opmerking:

Anoniem zei

Stefaan alles ok,
geen nieuws meer ?