zaterdag, november 03, 2007

Boekenbeurs te Izegem

Vandaag worden alle krachten gespaard voor morgen. Dan zal ik in St-Katelijne-Waver een poging doen om mijn plaats in het criterium te verbeteren. De laatste kans!

Vandaag ook nog en bezoekje gebracht aan de boekenbeurs. Voor de minieme som van 7,20 Euro heb ik mij het volgende leesplezier aangekocht:
  1. Belladonna - Hugo Claus
  2. Op weg naar het einde - Gerard Reve
  3. Courante kuip- en balkonplanten - ?iemand met groenere vingers dan ikke
  4. De komst van Joachim Stiller - Hubert Lampo
  5. Het boek van violet en dood - Gerard Reve

Niet dat alles nu zo goedkoop was, integendeel. Maar het kringloopcentrum had ook een stand en daar snuister ik graag in.

Nutteloze weetjes:
* Amerikanen spenderen jaarlijks meer geld aan kattevoer dan aan babyvoeding.
Of geven ze kattevoer aan ... ?
* Studies hebben aangetoond dat een kat die van de 7e verdieping van een flatgebouw valt 30 % minder kans heeft om te overleven dan een kat die van de 20e verdieping valt. Het duurt namelijk 8 verdiepingen alvorens de kat zich realiseert wat er gebeurt, zich kan relaxeren en zich kan klaarmaken voor de impact. Eens proberen met mijn hond Chippie, die kan dat volgens mij ook maar dan vanaf de 40e verdieping. Relaxen doet hij onmiddelijk, maar vooraleer die zich iets realiseert.

Geen opmerkingen: