woensdag, november 07, 2007

bloedgever


Vandaag weeral mijn goede daad voor de gemeenschap volbracht, namelijk een zakje bloed afgestaan. Wie zal later kunnen genieten van mijn rode vloeistof vol met vitamientjes? Misschien een loperke die achteraf het ene record na het andere breekt. Ik zal geen records breken tijdens het canicrossweekend. Ik ben nu natuurlijk veel energie & kracht kwijt voor het crossweekend.
Nutteloze weetjes:
* De vampiervleermuis heeft een stof in haar speeksel die ervoor zorgt dat het bloed van het slachtoffer niet stolt gedurende 2 à 3 seconden.
* Een kolonie van 100 vampiervleermuizen consumeert in 1 jaar tijd een hoeveelheid bloed die evenwaardig is aan die van 25 koeien.
Tijd voor een muzikaal duel, aan u om het parelke eruit te halen. SWAY!



2 opmerkingen:

RunningRonald zei

ok ok, de PCD zien er heerlijk uit maar doe mij toch maar het origineel.. dat denkt Dean volgens mij ook, zie zijn vinger op -2.10

Anoniem zei

Ik ben het met Ronald eens, mooie dames op het tweede filmpje maar ik prefereer de originele Dean Martin versie.