zondag, november 04, 2007

Canicross St-Katelijne-Waver

2350m - 9'23" - 15km/hr - plaats: 9/32 (Cat Runners M)

tedju tedju! Jurgen Liveyns 1" voor mij, Luc Cox 3" voor mij. 'k Ga het nooit kunnen, een deftige parkoerverkenning uitvoeren. Toen ik dacht dat ik er was moest ik nog een, +/- 200m, lus bergop maken vooraleer te finishen. Eigen schuld dikke ... Onderweg heeft Zico ook nog kennis gemaakt met een Dalmatiër al was het niet van harte. Maar dit zijn geen excuses. Alle deelnemers verliezen seconden op het parkoer en ik liep geen slechte wedstrijd, als je alle foutjes niet meetelt. Op mijn waarde geklopt.

De laatste van het criterium maar zeker niet de minste. Maar liefst 203 duo's aan de start van deze mooie wedstrijd. Door onvoorziene omstandigheden was er geen uitslag voor de deelnemers maar Nicky beloofde om die vanavond nog op de VCF site te plaatsen. Ook geen foto's want nu was ik mijn toestelleke vergeten. Iedere week vergeet ik wel iets. Vorige week nog waren het mijn loopschoenen. Nicky zal de foto's wel op de site zetten en mij misschien enkele doorsturen. Speciaal voor portrettentrekker Nicky een andere -meer kleurrijke- outfit aangetrokken omdat het beter zou zijn voor de foto's. Van wie heeft ze geen foto genomen tijdens de canicross? Inderdaad van ikke.

Nog een belangrijke mededeling, Anton heeft de cross afgewerkt zonder noemenswaardige "accidenten", zijn onderbroek heeft het deze keer gehouden of hij heeft zonder gelopen.

Geen opmerkingen: