woensdag, augustus 26, 2009

We zijn weer bezig

6,4km - 36'28" - 10.5km/hr

't Is niet lang en 't is niet veel maar 't is toch al iets. Een rondje met de IVAC-atleten en dan alleen verder. De piste is op dit moment niet aan de orde.

Nutteloze weetjes:
  • België heeft 2 wereldkampioenen die dezelfde naam dragen: Eddy Merckx de wielrenner en Eddy Merckx de biljarter.
  • De "mergelgrotten" van Zuid-Limburg bestaan niet uit mergel, maar uit krijtgesteente. De "grotten" zijn bovendien geen grotten zijn maar door mensen gemaakte groeven.
  • De tomaat is culinair gezien een groente, maar botanisch gezien een vrucht.
Muzikale parelkes: prachtige muziek van 2 gitaarviruozen. Santana & Jimi Hendrix. Wie was de beste? Ik kan -en wil- niet kiezen.

Als jong manneke was ik enkele jaren "tewerkgesteld" in Duitsland. Daar had ik een stam-cafeetje gevonden met de prachtige naam "Purple Haze". Jimi (en aanverwanten) werd er met het nodige respect door de klankkasten gejaagd. Den tijd van sex (handje vasthouden), drugs (colaatje drinken) en rok & rol (Willy Somers)!

2 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

D'n Jimmy natuurlijk ! ;-)

geert zei

moeilijk om die 2 te vergelijken, maar als je ze morgen zou uitnodigen voor een wedstrijdje jammen zet ik mijn geld op Santana! ;-)