zondag, augustus 30, 2009

De "Patrick Sercu Pijl"

108 km - 26km/hr

Goeiemorgen Jan B (Nico M). Blijkbaar had je gisteren de goeie benen. Al fluitend, zingend en lachend heb je ons voorbijgereden. Die wekelijkse training op die fietsen die niet vooruit gaan ... spinning geloof ik, hebben u duidelijk deugd gedaan. Tot in den draai.

108 km heb ik vandaag gereden samen met de vrienden van "La dolce vita". Heerlijk tempo, ideale temperatuur, heerlijk gezelschap. 'k Had een beetje schrik omdat ik dit jaar nog maar 65km had gereden als langste rit maar het ging opvallend goed. Lopen blijft een ideale basis voor alle sporten. In de groep hadden we ook het charmante gezelschap van Veerle en Ellen. Ze hebben dat zeer goed gedaan ondanks hun korte voorbereiding, chapeau. Tijdens de rit is alles zeer goed verlopen en ... geen enkele keer verkeerd gereden! Onderweg wel 3 keer moeten stoppen voor het vervangen van lekke banden.
Achteraf geen problemen ook geen stijve knoken enkel last van benen die te lang de zon hebben gezien. Schuld van de uitbaters van ons stamcafe. Ze hadden geen parasols voorzien op hun terras. Voor de rest, prima organisatie met een zeer goeie bevoorrading (neen geen Rodenbach)

4 opmerkingen:

natalie zei

Alé je hebt genoten van uw ritje...en uw terraske nadien natuurlijk.

Anoniem zei

Dag Etienne,
Zo te lezen bent ge de voorbije dagen goed bezig geweest. Wanneer ik terugkom uit Spanje neem ik je cumul jobke wel over, danbent ge toch bijna met pensioen! Bent ge nog steeds van plan om hier in Madrid een marathon te lopen, zo ja, moet ik zeer snel terug starten met trainen. Het andere ritme en de warme dagen houden me van het sporten, maw kilootjes komen eraan. Zonnige groetjes uit Spanje.

Denis zei

Proficiaat Stef !
En zonder Rodenbach, waouw !!!
Tot woensdag...
Denis

De Nico ;-) zei

Blij je terug op de fiets te zien.
Misschien kan dit ook bij de ABL een discipline worden.

Groetje, Jan B. ( Alias de Nico )