vrijdag, augustus 28, 2009

Rustig langs het water

8km - 49'20" - 9.8km/hr
-
Terug een rustige duurloop, iets verder, iets langer. Dit keer in het gezelschap van mijn 2 loopmaatjes Zico en Chippie. Af en toe verdween er één in het water (Chippie) om dan een sprintje in te zetten om terug bij mij te zijn. Zico hield het bij proeven van het water en om mij dan links en rechts voorbij te schieten. Op de terugweg was het al heel wat minder en liepen ze meer in mijn buurt. Een paar keer moeten stoppen om hen aan te lijnen als ik wandelaars (met of zonder hond) zag afkomen.
-
Toekomstplannen:
- Zondag 100km fietsen. We gaan met de "Dolce vita"-vrienden deelnemen aan de "Patrick Sercu PIJL". 't Zal puffen zijn aangezien ik dit jaar nog niet veel heb gereden en nog geen rit gedaan heb boven de 70km.
- Donderdag loop ik de 1/2 marathon van Flawinnes. In augustus heb ik toch al 5 keer gelopen, goed voor een dikke 33km in totaal. Zodus ben ik ideaal voorbereid om deze halve marathon met gemak uit te lopen. 'k Heb maar meteen één gekozen in "dardennen" -ge moet niet altijd het gemakkelijkste kiezen- aangezien ik daar redelijk veel bergaf kan lopen. :-)
-
"Boekenkastverrijking"
3 dikke boeken, goed voor een paar uurkes leesplezier

Geen opmerkingen: