zaterdag, augustus 08, 2009

BEACH RUN DE PANNE

Plaats: 211 op 411 - Tijd: 37'52" - Pos Cat: 81 op 143.
-
De uitslag van mijn laatste "loopwapenfeit" teruggevonden en ik ben niet ontevreden. Zonder noemenswaardige training heb ik behoorlijk gelopen. (met mijn beperkte talenten) Sterke prestatie van Gert.
-
Vandaag zal het rustig blijven, morgen, in de voormiddag staat er een fietsuitstapje (training)met de koersvrienden op het programma. In de namiddag zal ik mijn valiezen klaarmaken voor mijn "WK schieten te Zagreb". We hebben terug hoop op een mooie ereplaats (podium?) met een groot talent dat er onlangs is bij gekomen. Stephanie Vercrusse, verleden jaar nog kandidaat voor de Olympische Spelen, zal voor de eerste keer aantreden met de Nationale Militaire Ploeg Schieten. Voor dit jong talent zal het nog een beetje aanpassen zijn aan de niet-olympische diciplines. Dit is een jaar van leren en ervaring opdoen voor haar, vanaf volgend jaar doen we mee met de groten!

Geen opmerkingen: