maandag, augustus 03, 2009

Ja Ja


... we bloggen nog. Maar op een (zeer) laag pitje. Wat we de laatste dagen niet meer doen is ... lopen. En daarvoor heb ik het goedkoopste, meest leugenachtige excuus ter wereld ... geen tijd. Ik geraak gewoon niet meer in mijn loopschoenen. Niet dat mijn voeten uitgezet zijn, dat in tegenstelling tot andere lichaamsdelen, maar er scheelt iets met de motivatie. Alhoewel ... ik heb ook wel een paar geldige redenen waarom het allemaal wat minder is.



Verleden week nog in Zwitserland (Bern) voor 't werk, een internationale schietwedstrijd. Nu alles klaarmaken voor volgende week want dan gaan we voor een 7-tal dagen naar Zagreb waar we deelnemen aan het wereldkampioenschap.

Zwitserland was mooi, proper maar ook duur. Daar geraak je rapper platzak dan zat. Maar geen klachten. De organisatie was af en in Thun beschikken ze over één van de mooiste, modernste en grootste schietstanden van Europa. Een paradijs voor alle sportschutters. Weinig deelnemende landen en de landen die wel aanwezig waren was de Europese (en ook wereld) top. Denemarken, Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland ... allemaal landen met een grote traditie. Gelukkig was Nederland ook van de partij, dat is een natie die we (normaalgezien) achter ons kunnen houden. Misschien moet er eens iemand vertellen dat er al modern aangepast schoeisel bestaat. Wij in ieder geval niet :-)

Woensdag is er de Beach Run in De Panne. Daar heb ik verleden jaar deelgenomen en aangezien ze één van de mooiste "flayers" van de laatste jaren hebben uitgebracht voel ik me een beetje verplicht om opnieuw mee te doen. Zonder training louter op aangeboren talent. 't Zal skone zijn.

1 opmerking:

gert zei

waarschijnlijk kom ik morgen ook naar de panne. Niet omwille van de flyer - want die zag ik nog niet - maar gewoon zomaar...