woensdag, augustus 05, 2009

Beach Run De Panne

8km - 37'57" - 12,65


Helemaal niet slecht voor iemand die al niet meer gelopen heeft sinds (of is het sedert)16 juli. Maar ... op mijn Geonaute had ik slechts 7.4km. Dat scheelt al.



Veel volk en ik had de indruk dat er ook meer lopers waren dan vorig jaar. De Beach Run van De Panne is met zijn 3 euro inschrijvingsgeld één van de goedkoopste kustwedstrijden maar zeker niet goedkoop in de zin van amateuristisch. Voor de wedstrijd mochten we nog een leuke T-shirt afhalen en na de cross kregen we een verfrissing (AA-drink). Lopen langs het water en in het zand is "geestig" maar soms ook lastig.

Gezien -en gesproken- aan de start en tevens een sterke wedstrijd gelopen is blogger Gert. Een ander bekend figuur was Francis uit de canicrosswereld. Net terug van een Bourgondische vakantie kwam hij even, letterlijk en figuurlijk, uitwaaien aan de kust.
Toffe wedstrijd die voor volgend jaar al in mijn kalender staat.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiaat !
Denis

http://blog-n-run.blogspot.com/

gert zei

't was inderdaad een mooie wedstrijd. Vanmorgen wel een kleine teleurstelling. Het medium-t-shirt dat ze me meegaven, bleek veel te klein... en 't was nu net eens een redelijk mooi :-)
Ik denk dat ze me eentje meegaven van de kids run...

natalie zei

Prima gelopen hoor...ja die t-shirts kunnen rare maten hebben hé op loopwedstrijden.