dinsdag, december 28, 2010

Misverstanden

Om toch maar geen misverstanden te veroorzaken en de goeie faam van de zeer aimabele Nico M (wat trouwens een alias is) te vrijwaren moet ik toch het volgende rechtzetten:

Wat de beruchte Nico M allemaal heeft uitgespookt (zie vorige blog) is onwaar en is enkel en alleen ontsproten aan mijn soms wel fantasierijke gedachten. Waarschijnlijk is het mijn 6de zintuig die me laat vermoeden dat de befaamde Nico M, heel misschien, wel in staat zou zijn om zoiets te doen. Of zou ik mijn eigen verderfelijke "droom-avonturen" spiegelen op iemand die het in 't echt nooit zou doen? Voer voor psychiaters. Maar ik zou nooit naar zo'n "wonderdokter" gaan. Niet dat ik schrik heb maar wel bang dat ik hem zot zou maken.


Nutteloze weetjes:
* 28 december: Dag van de Onschuldige Kinderen, herdenking van de Kindermoord van Bethlehem.
* Als je niest stoppen alle functies van je lichaam eventjes (ook je hart). Bij sommigen ook hun brein en het duurt soms heel lang voor het terug begint te werken. Bij velen nooit meer!
* Rhinotillexomania is een obsessie. Slimme lezers weten wat het is, anderen kunnen het nu gaan opzoeken. U hebt het ook!



1 opmerking:

natalie zei

prettige endejaar Etienne.