woensdag, december 15, 2010

6,4km - 40'04" - 9,58km/hr

Na min of meer , meer dan 2 maanden inactiviteit is het er nog eens van gekomen. Een reden om te bloggen! Aangezien ik me heb ingeschreven voor de veldcross (6km) te Ieper op 19 januari, leek het me hoogtijd om terug een beetje te gaan oefenen. 'tWerd tijd!

Als er verschillende mensen, zeer diplomatisch, u zeggen:"Bent u niet en heel klein beetje verdikt?", dan weet ge twel. Ze bedoelen natuurlijk dat de kilo's er langs alle kanten rijkelijk bijgekomen zijn. En ze hebben natuurlijk ook overschot van gelijk. "tIs door mijne boai da k'aan heb" is een flauw en doorzichtig excuus die nergens op slaat.

Tegen 19 januari wil ik terug mijn ideaal "sportgewicht" hebben. Dus, letten op wat we binnenspelen en binnengieten. Makkie tijdens deze dagen van feesten en gezellig tafelen. Maar geen nood. Mijn ideaal sportgewicht is een zeer relatief, rekbaar en flexibel begrip.

Aan het lezen: Pieter Daens van L.P.Boon. De Kapellekesbaan heb ik eventjes op de reservebank gezet.

1 opmerking:

Koen zei

allé, courage!