donderdag, december 23, 2010

Dag Nico M

Dag Nico M (Jan Blcn). Weet dat dit de eerste keer is dat ik speciaal voor een vriend een blogje plaats.

Inderdaad ... blijven hangen met de "slechte moaten". Iedere keer dat ik wilde vertrekken kwam er iemand binnen die absoluut nog iets wilde drinken met mij. Sterk karakter dat ik ben bleef ik omdat ik niet wilde dat mijn kameraden zouden denken dat ik niks meer met hen wilde te maken hebben. (is dit een correcte zin?)

In iedere geval een prettige avond gehad. Alleen, binnen 3hr30min moet ik terug opstaan. Hopelijk kan ik wat slaap inhalen in de trein.

Hieronder iemand die te horen krijgt dat La Dolce Vita een serieus clubke is!

1 opmerking:

De Nico zei

Dag Stefaan.

Dank voor uw mooie blog. Heb ik met plezeir gelezen.
Bedankt ook voor het aangename gezelschap gisteravond.
Het was toch aangenaam ???

Groetjes, De Nico