woensdag, december 29, 2010

Gisteren getuige geweest van een prachtprogramma op NED 2. Dit is een schoolvoorbeeld waarvoor TV zou moeten dienen. In "Het uur van de Wolf" was er een documentaire over de "Queens of Country". Niet de meest populaire muziek van de grote massa maar ... als het goed is is het goed, gelijk welk genre het nu is.
Sentiment, nostalgie ... 't is me gelijk, 't was bloedmooi. Trouwens "Top 2000 a gogo" is terug bezig, een absolute must voor muziekliefhebbers en met een zeer gedreven Matthijs van Nieuwkerk als presentator. Goeie muziek en nuttige (of nutteloze) weetjes.

Hieronder een muzikaal parelke. Ik herinner mij dit nog uit mijn prille kinderjaren, kwam uit de juke box - wat een tijd! We worden er emotioneel bij.

Patsy Cline - Crazy



Deze namiddag ga ik nog iets doen uit vervlogen tijden. Met mijn broer gaan we een uurke of 2 gaan biljarten. Geen snooker of 3-bandtoestanden maar de gewone, gezellige tapbiljart. Dat gaan we doen in een gezellig -net geen bruin- cafeetje in Roeselare waar ze ne goeie biljarttafel hebben staan. De vorige keer werden we uitgedaagd door 2 lokale "cafehelden" die ons (vooral ikke) zagen stuntelen. 't Was maar schijn, we hebben ze afgedroogd. 'k Moet toegeven, we hadden zware tegenstand!

Als ge goesting hebt kom maar af. Den drank is fris en ok, de waardin is ... ook ok en 't zijn supporters van Club Brugge!

Geen opmerkingen: