maandag, juli 31, 2006

Wedstrijdverslag.

Zoals voorgenomen ben ik iets later vertrokken naar de wedstrijd in de hoop niet te moeten meespelen. Ijdele hoop, ik was voorzien in het elftal, en dan nog centraal in het midden. Onze eerste oefenwedstrijd hebben we met een klinkende 6 - 0 gewonnen. Dat met een veteranenploeg tegen een jongerenploeg. Zelf niet gescoord maar assists zijn ook belangrijk, daar troost ik me toch mee. Ik geef mezelf een 5 op 10, met andere woorden, 't was niet fameus. Positief was dat ik dankzij de vele looptrainingen geen problemen had met de uithouding. Nog een ander klein detail, de tegenstander was maar met 9 spelers.
Na de wedstrijd het verloren vocht terug op peil gebracht.
Eindbalans; pijnlijke schouder, stijve spieren en blaren op de twee voeten. Conclussie; ik doe niet meer mee (alleen als ze met te weinig spelers zijn) en blijf bij mijn looptrainingen en fietstrainingen. Misschien ga ik volgend jaar mij eens voorbereiden op een marathon. Daar droom ik nu al jaren van. Mischien komt het er nog van.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Stefaan,
Hoe gaat het daar, niet te koud hoop ik, hier gaat alles naar wens en ook met de hondjes.


Groetjes,

Francis & Sophie