donderdag, oktober 13, 2011

Etta James - unieke dame!

Triangellover Etta James laat haar hier even volledig gaan. Ik hoor dit genre echt graag. "Echte" muziek.
Haar echte naam is trouwens Jamesetta Hawkins. Bijnaam "Mrs Peaches"!
 
Prachtige muziek, een stem die niemand anders had.
 
 

Mag ik mijn leeftijdsgenoten die voor de poort van halfweg staan (de skone mensen van het jaar 1962) erop wijzen dat het leven, de kwaliteit van het leven, niet (altijd) hoeft achteruit te gaan met de jaren. Integendeel, iedereen kan ten prooi vallen aan onverwachte skone wendingen in het leven. Gebeurtenissen die je niet voor mogelijk acht gebeuren plotseling toch. Momenten om te koesteren en van te genieten. Leef en laat leven, geniet want we hebben er maar eentje te consumeren.
Zoals mijn meterke zei:"Geniet en maak plezier maar zonder anderen te kwetsen"! Eéntje waar ik me probeer aan te houden.


Geen opmerkingen: