woensdag, juli 01, 2009

Nog een warme duurloop

10,9km - 1hr
-
't Was de bedoeling om iets langer te lopen dan gisteren. Na 40' heb ik er toch maar een toerke bijgedaan. Na 50' dacht ik; waarom niet "vandeneesteké" een uur lopen. En zo liep ik zonder noemenswaardige problemen 60 minuten. Flink! Zijn we weer vertrokken?
-
Toekomstplannen!
Na mijn "werkreizen" :-) in juli & augustus moet ik voor 5 weken naar Duitsland (München). Tijdens deze periode hebben we (nog 2 andere collega's die meegaan) enkele "items" die we graag zouden realiseren.
  • Een thuismatchke van Bayern moet kunnen. Een bezoekje aan de Allianz-arena zie ik wel zitten. Hopelijk stellen ze Ribery en Van Buyten op.
  • Op 11 oktober is er ook zoiets als de München Marathon. Daar zou kersvers Ultraloper en collega Regis + ikzelve wel eens aan durven meedoen.



    Maar er is een maar. Eén groot gevaar dreigt om dit alles te doen mislukken. Het Oktoberfest! Ik zal er alles aan doen om mijn collega's weg te houden van dit "oord van verderf". Alles wat in mijn macht ligt om hen op het goeie spoor te houden zal ik aanwenden zodat we op een serene en "paterlijke" manier de 5 weken durende cursus kunnen volgen. Maar 'k denk dat het moeilijk zal worden, mijn collega's kennende.

3 opmerkingen:

RunningRonald zei

ga je nou voor het lopen, het bier of ... de leuke pakjes van de dames?

geert zei

uiteindelijk ben je ook steeds een collega van jezelf ... 't zal dus moeilijk worden! ;-)

frank spencer zei

Dat noemt men dan een werkvakantie.
Van den anderen kant, die Oktoberfesten zijn werkelijk de ideale voorbereiding voor de marathon van Munchen.
PR verzekerd !