vrijdag, juli 03, 2009

Trainen met de Ivac-ers

10,3km - 55'52" - 11,06km/hr


't Was weeral een tijdje geleden dat ik met de IVAC-atleten meetrainde. We waren met niet te veel. Verlof, warm weer en een loopwedstrijd voor het Oostends criterium zaten er voor iets tussen.

Het opperhoofd van de training was er niet en ik mocht voor 1 keer het commando voeren. Ze dachten waarschijnlijk dat het met mij op kop het niet al te snel zou gaan. Ze hadden gelijk. Goeie training.

't Is al lang geleden maar het is tijd voor een nog een muzikaal parelke. Gevonden, per toeval, op you tube. Ken haar niet en het liedje kende ik ook niet maar 't klinkt goed. Liefhebbers van muziek of gewoon liefhebbers, geniet! Freaky.

Adina Howard - Freak like me.

1 opmerking:

natalie zei

inderdaad een mooi liedje...dat was inderdaad een goeie training van jou, en met die warmte niet te onderschatten. Prettig weekend verder.
Groetjes Natalie