vrijdag, februari 19, 2010

Windstil

"tIs stille woar dat nie waoit", maar hier is het al een hele tijd muisstil. Niet lopen is niet bloggen. De goesting -van tlopen- was een beetje (veel) weg. Na het schrappen van de LPMM ben ik in een "loopdipje" geraakt. Ook het slechte weer heeft er veel mee te maken (maak ik mezelf wijs).

Maar we zijn terug vertrokken (denk ik). Gisteren deelgenomen aan een 10km jogging. Geen wedstrijd, wel tijdsopname (meer dan 1000 deelnemers!) Mijn fantastische tijd, na meer dan 3 looploze weken, was 1hr 55sec. Niet zo slecht voor ne ouwe pater als ikke als je weet dat het in de bossen van Duisburg (Tervuren) was. Het parkoer was ook niet sneeuwvrij en op veel plaatsen redelijk glad om te lopen. Nu voel ik overal tegenpruttelende lichaamsdelen.

Zondag loop ik weer maar deze keer ne echte wedstrijd. Vilvoorde zal de plaats zijn waar ik mijn eerste canicross van 2010 zal lopen. kZal aantreden op de korte cross, kdenk dat Zico nog niet klaar is voor de lange. :-)

Net als ikzelf is ook mijn boekenkast weeral iets zwaarder geworden. De volgende schrijfselen zijn nu mijn eigendom:
* "De cel" van Pieter Aspe
* "Godenslaap" van Erwin Mortier
* "Het verloren symbool" van Dan Brown
Om me te bedanken voor deze prachtaankoop kreeg ik van ECI nog een 4de boekje kado. "Slanke gedachten, slanke resultaten" van Sonja Kimpen(?). Hartelijk bedankt; tzal vooral bij gedachten blijven.

1 opmerking:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ligt daar nu nog sneeuw in de West-Vlaanders ? Toch geen Leffeken teveel gedronken ? ;-)